Ute Bilder :)

Heej :D Jag sitter nu och äter gurka och tomat dom är skivade och det är väldigt gott :P Sedan så är jag ledsen för att jag inte har uppdaterat nått idag, men jag har inte haft så mycket tillgång till datorn ! mina småsyskon har suttit här och en av mina storebröder har också suttit där ;) Alltså min minsta storebror :) Hoppas ni förstog det där men jag har inte räknat med att ni ska göra det ? ;o Men jaja !

Idag så gick man väl upp vid 11-12 tiden ? Efter man gått upp så åt man frukost, sen så ahr man varit ute i ett par minuter också men det var inte så kul ute för ja, det fanns ingen att vara med ! Ingen var ute förutom mamma, pappa och min näst äldsta storebror då... Men dom var nån annanstans, dom var inte i närheten av huset utan lite längre bort !

Men jaa... När jag var ute så tog jag några kort :] Ni ska få se på dom snart, så snart jag slutat babbla ! Men vet ni en sak ? Jag ska lägga in korten nu ! vet ni en till sak ? Det är väl inte så många som kommer läsa det här inlägget när klockan snart är 12 ??!! Några kan det väl va men inte så många ! För dom flesta sover väl ?? Eller dom kanske inte ens sitter vi datorn ? Hur ska jag kunna veta det ? Nej ! Nu ska jag sluta babbel skriva... Heejdåå :D <3 Njut av bilderna som kommer :D








Såå ! Det var alla bilder ! Heejdåå igen :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0