Seent xD

Heej :) Jag vet att ni kanske tänker såhär nu : Men gud vad gör hon uppe nuu ? :o Klockan är ju sent xD Men jaa, jag vet att det är sen och jag vet att jag borde sova nu men jag ska faktiskt gå och lägga mig snart ;) Men först måste man ju göra sig i ordning ! Men nu har jag i alla fall hittat en Julklapp till Linnea och imorgon så ska jag hem till henne och vi ska byta Julklappar vi ska också öppna dom tillsammans imorgon ! Det ska bli kuul :D Men jag vill veta vad Linnea måste säga om sin Julklapp ?? För hon sa att hon var tvungen berätta lite grann om sin julklapp som jag ska få av henne så jaa... Vi får vänta och se :D Sen måste jag ju ha någon som kan skjutsa mig hem till Linnea ! Men jag kan ju fråga snällt om Malin, Mattias eller Mats kan skjutsa miig ^^ Men om inte så får väl Linnea komma till mig ! xD

Men nu har jag inte mer att prata om så jag säger Heejdåå & Go'natt :D <33






Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0