Linnea ! xD

Heej :D har ni sett hur busig Linnea varit och skrivit i min blogg ! :O Men det gör inget ;) Och jaa ! :D Linnea har ju gjort en ny header :) Den är JÄTTE FIN ! :D <3333 Så jag säger : Tack Linnea :) <3

Men nu har man duschat och jag ska bara vänta tills det torkat lite, sen är det kanske dags att åka ? ;o Måste vänta på att min mobil ska bli färdig också ! Men jaa... Vi ska i alla fall ha kul jag och Linnea som jag har skrivit ett par ggr nu ^^ och linnea har ju också skrivit det så jag tror ni fattat ! Man har ju alltid kul med Linnea också ;)

Men heejdåå :D <333


<-- Jag med handduken i håret och mina ögon syns nästan inet ! xD

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0