Karlstad :))

Heeej :) Idag så har jag ju varit med Linnea till Karlstad och först så var vi till Mitt I City men jag och Linnea tyckte inte det var så kul där för det fanns inga affärer för oss ! Så vi gick till ett ställe som hette 5 Huset, nått sånt ;o Och där kunde jag och Linnea shoppa mera ;) Men sen när Linnea mamma kom så åkte vi till Bergvik !! Där shoppade jag bara ett Linne xD Inte mycket alls :/ Men vi hade i alla fall JÄTTE KUUL !:)<3

När jag och Linnea skulle sova inatt så gick vi och la oss 10 och var vakna till 11 - halv 12 xD Vi skrattade jätte mycket och pratade...

Men jaja ;) Har inte mer att skriva nu ! Heeejdåååå ;) <333333


 <-- Julgrans Kuula ;D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0