Karlstad ! Sova Över ?

Heej :D Idag så gick jag upp halv 12 och direkt jag kom upp ur sängen så gick jag och åt frukost... Det fick blir 2 tekakor med smält ost och till det Varm Oboy :) Det är MUMS !! Menmen... Idag så ska man kanske sova hos Linnea för jag ska med henne till Karlstad imorgon !!! :) Och då kanske det  är bäst att jag sover hos henne eftersom jag kanske sover imorgon när dom kommer och hämtar mig, om jag sover hemma dåå xD Och det är ju inte så bra !! Så jag tror det får bli att jag sover hos henne. Men jag måste ju fråga henne om det går bra för henne sen så måste jag ju fråga pappa också xD Kan ju inte bara åka iväg nånstans utan att fråga eller säga till ! ;o

Men jaa... Vad ska man göra framåt dagen då ? Joo.. Kanske sova hos Linnea ;) Duscha, så man är fräsch ;D Och jaa... ? Sitta vid datorn ? ;o Men det var väl allt för mig just nu :D Heejdååå !<3333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0