Jullov... Ett vackert ord !<3

Heej :) Det är nu jullov och det är väldigt sköönt !! Jag gillar det väldigt mycket :D Men idag så slutade vi 13.00 (1) Då skulle man vänta på bussen till kl 20 i 2 för det var då den skulle komma... Men nejnej ! Vi fick vänta till 2 för bussen vi egentligen ska åka med hade åkt ner i diket så vi fick stå och vänta några minuter till ! Höll på och fryysa ihjääl :[ Dum i huvudet jag är som inte åkte med Linnea... Men jag ville va snäll mot en kompis som ville att jag skulle åka buss så jag gjorde väl det. Men nu ska vi inte prata om det mer ! Idag var det ju Julshow i skolan och jag vill säga att Josefin som sjöng solo var jätte bra !! :D Men alla andra var också bra dåå ^^ Jag ställde ju också upp i Julshowen, dansade en dans som vi har dansat på Dansen xD haha, det blev mycket dans med där...

Idag så händer det inget speciellt ! Imorgon eller idag måste jag nog åka och köpa Julklapp till Linnea !!!!! ;) För vi ska vara med varandra på Torsdag !¨Så ska vi öppna varandras paket dåå :] <33
Men jag har nu inte mer att skriva om ! Heejdåå :D <3333


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

naw, tack Marie! :')

2010-12-22 @ 14:50:57
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0