Julklapparna :D<33

Heej :) Nu ska ni få se vad jag fick i Julklapp ! :D Det är inte så mycket men jag är ändå glad över dom, vi ska få fler efter att mamma och pappa varit och handlat i Karlstad ^^ Dom sa det i alla fall...

Kläderna:

<-- 2 Linnen
<-- 2 Tights
<-- Leggings (1)
<-- Myysstrumpor (1)
<-- 2 Strumpbyxor

 <-- Allt Tillsammans

Det andra:

<-- 1 Parfym
<-- 1 Deodorant
<-- 1 Lypsyl


HalsBandet Jag Fick AV Linnea:






Såå det var alla Julklappar + halsbandet jag fick av Linnea :) Men jag hade inte tagit kort på armbanden så dom får komma upp nån annan daag :D Men jaja :) Jag är i alla fall nöjd med mina Julklappar jag fick :)) 

                                                          Heeeejdåååå :D
<33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0