Ingen Uppdatering Här, Neej !

Heej :) Förlåt om jag inte ahr uppdaterat på ett tag men igår tänkte jag skriva men det gick inte för det var alldeles konstigt och i förre går så hade jag väl ingen lust ! xD Men idag så har man väl varit i skolan och efter skolan så följde jag med en kompis hem :) Hon bor i Torsby, en jag nämner inget namn för jag vet inte om jag får skriva hennes namn här ;)

Men ja, vi hade väl kul... Hon har en massa söta hundar både hundvalpar & inte hundvalpar !!

Men nu är det i alla fall Helg och det är väldigt sköönt :P Nästa vecka är det bara 2 dagar kvar sen är det Jullov, men på Måndag är det vanliga lektioner men Tisdag så är det inte det, då är det Julshow och man ska se på film med mentorerna ;) Men jag har nu inte mer att skriva om så jag säger Heejdåå :D <3333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

"Nästa vecka är det bara 2 dagar kvar sen är det skola"



Du skrev lite fel va? xD

2010-12-17 @ 19:04:08
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0