Home Again !

Heej ;) Man blev hemma idag också men imorgon ska man till skolan ;) Och då blir väl Linnea glad ? ;o Eller ?? Hon kanske inte blir det... Men vem vet ? x]

Idag så sov jag till 13.00... Sen så har jag varit ute också :P Va ute och lekte med lillasyster och det var kuul :) Men vill ni veta en sak som är väldigt good ?? Maten jag får idag är Mammas Köttbullar, Mammas Såås och Mammas Moos !! Det ska bli JÄTTEGOOT :) Vi får hemlagade köttbullar för mamma gör köttbullar till Julafton !! <333333

Men jaa ! Jag har inte mer att skriva nu så jag säger Heeeeejdååååå :D <333333333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea (Jag är flummig)

ofc jag blir glad! Men... du kunde va ute men inte va i skolan!? Mhöphöhöh,, du är strange, men så är det, och jag bryr mig inte! Höhöhöh,,, flummig kommentar! JAAAG VEEEEET!"!!!! Bäst,, nej best.. Hejdå! hestenn...

2010-12-14 @ 18:24:49
URL: http://jag antar att du vet den med..
Postat av: Storasyster Malin

Smart att vända på dygnet när du är hemma då.... :P

2010-12-14 @ 19:58:05
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0