Hallujsan :P

Heej :D Jag sitter nu och lyssnar på musik ! Det är väl inte så konstigt ? För jag gör väl det varje gång jag sitter vid datorn ^^) Men jaa... Idag så ska man åka hem till Pappa då ! Man ska åka med den näst äldsta storebrodern !! Sen är det skola imorgon också... Måste hem och träna Piano också !! :O:O:O:O Har inte tränat så mycket ! Det är inte bra :/ Har en ganska svår eller konstig låt jag har också, så ja ! Jag får träna mycket när jag kommer hem ! men jaja, nu slutar vi prata om det :)

Jaa... Imorgon så ska man med Linnea hem ! Det gillas mycket (Y) (Y) (Y) (Y) och vi kommer väl ha kul.

Men nu har jag inte mer att skriva om :P Heejdåå :D Men ni kan ju få veta vad jag ska äta till mat ! Jag ska äta Biff och Mos :) Men man får välja mellan mos eller stekt Potatis ! Så, nu var det allt... Hejdåå ! :D <33


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0