Bara 16 Minuter Kvaaar ! :O

Heeej :D Det är nu bara 16 Minuter kvar tills det är Nyår ! ;) Eftersom klockan går över 00.00 då ! Kuuul :D Och jag läääängtar myycket :D Men Linnea ska ju sova här imorgon och det finns inte mycket plats att sova på xD Så antingen får Linnea sova i Gästsängen eller så sover jag och Linnea i Pappassäng, Hehe ^^ Så får pappa sova i soffan i mitt rum eller i vardagsrums soffan xD För jag tror inte Linnea vill sova i soffan som är i mitt rum för den är väldigt kort ! Och Pappa har ju sovit så gott i den ändå om han är 2 meter lång O.o Nästan ^.^

Men jag vill i alla fall be om ursäkt att jag inte bloggat idag och jag vet faktiskt inte varför jag inte gjort det... Joo ! Jag har ju en anledning ! Jag har spelat Sims 3 :D :D Bara för att det är såå kuul :) Sen har jag varit till Torsby också ! Så där har ni mina anledningar :D <3
Just nu sitter mina syskon + Malin's pojkvän och Mats Flickvän och kollar på när Mats var liten ! Malin var också liten och Mattias är bara några månader ! Dom är jätte sööööta :') <33333333333

Men jag har nu inte mer att skriva ! Heejdåå :D <33 
P.s Det är nu 5 minuter kvar till Nyår när jag hade slutat detta inlägg ! ;))


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0