Banan xD

Hellu Bananmulj ! ^^ Idag så har jag fakitskt inte gjort nått ! :O har bara suttit vid datorn, sett på TV ;) Men jag har ju gjort lite nytta, plockat ur diskmaskinen ! Heheee... Idag så hade mamma,pappa, MAlin & Magnus varit till Karlstad och när kom hem så hade mamma köpt trosor till mig ! Och strumpor (Y) det är väldigt bra eftersom jag är lite fattig med det xD Hahaha, Fattig med kläder... !

Men just nu sitter jag och lyssnar på musiiik :D <33 >Gillar jag att lyssna på< ^^
Händer det nått speciellt imorgon då ? Jag ska till Karlstad med Malin, hennes pojkvän och hans syster ! Vet inte om jag får namnge Malins pojkväns namn häär ! Så jag gör inte det, hon kanske blir arg... Men Malins pojkvän kan ju också bli arg xD Men det blir nog inte såå myycket shopping för mig... Har inte såå mycket pengar !

Men det var allt för mig just nu ! Heeeejdååå :D <333333333


P.s Ni skulle ha fått en bild men det är alldeles segt, så jag orkar inte med ! -.-

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0