Varit Med Bästa Kompis :D <3

Hallåj ! :D Idga så har jaag varit hemma hos bästa kompis ! :D Vi har inte gjort nått med varandra på länge ! ;S Hihii ! Imorgon så kan vi inte bgöra nått heller för dåå ska hoon till Karlstad ;) Men när jag skulle åka hem till Linnea så åkte jag cykel, Jag och Linnea skulle cykla och mötas :D För vi bor såpass nära varandra så vi kan cykla och mötas :] Såå vi har ett speciellt ställe som vi möts på :D Hehee :D Men nu byter ämne ^^ Idag så gick jag upp halv 11:a... Just nu sitter jag här vid min blogg och msn ^^ Jag sitter vid den lilla datorn (Pappas) för jag ska lägga ut lite bilder ! :D Har inte gjortd et på länge ;) Meen jag tror faktiskt det var det enda föör mig just nu ! :D Heejdåå & ha en bra fortsättning på kvällen :D (Kommer säkert flera inlägg ;D)

                                   Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33




<-- Ni kanske tror att det är månen som är där men det är blixten ! ;D


 <-- Mitt öga ! :D BIlden blev fiin tycker jag !



<--- Söööt !! :D <3



<-- Hehee ^^)


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0