Hemma hos mamma ! :D<33

Heej ! Nu sitter jag här uppe hoos mamma ! Småsyskonen har gått upp och lagt siig så det är bara jag, Malin & Storebror nr 4 uppe :D Jag sitter vid Malins bärbara ^^ Malin sitter vid mammas dator och storebror nr 4 vid TV-spel han spelar på XBox-360 :D Jaa ! Idag så har jag inte gjort mycket ! Varit ute och gått med Chirah ^^ Jaa ! Ni vet Chirah mammas jobbarkompis hund :D ! hoon är jätte sööt !! :D Ska försöka ta ett kort på henne sen med den bärbara datorn ;]

Jajaa ! Slut pratat om det ! Nu vill jag fråga er en sak ! Ni vet det här med Dagens Ord det går ju inte så bra ! Och jaag tänkte mig ju att deet skulle bli roliga ord, men det går inte så bra med det... Så jag tänkte att jag skulle sluta med Dagens Ord och börja med Dagens Virvel... Vad tycker ni om det ? Kommentera ! För jag vill ha lite hjälp av er här... En del kanske tycker det är roligt meed Dagens Ord eller att det är jätte tråkigt och ni tycker det skulle bli roligare att se om Dagens Virvel är roligare ? Men jajaa ! Ni får kommentera vad ni tycker ! Heejdåå ;) Kom ihååg att jag ska försöka ta kort på söta lilla Chirah sen också... Byee ;D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33


P.s Avslutar med en liten bild på miig :D





Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Vad är dagens VIRVEL då?? ;o

2010-08-16 @ 10:55:34
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0