Syrran övningskör hem från mamma :D

Heej ! Idag så har jaag varit hemma hos mamma ! Jag och min storasyster har sovit där en natt :) Seen när vi skulle åka hem så övningskörde hon heem :D Som jag sagt förut, så är min storasyster vääldigt duktig på att köra bil :D Så jag tror hon kommer klara det på första försöket när hon kör upp ;) Men jajaa... Färdig pratat om deet :P Om ni vill veta vilken tid jag gick up så var det vid 10, inte exakt 10 och inte före ^^ Alltså lite efter :D Hehee... Det där kanske blev lite rörigt, men ni behöver inte förstå det om ni inte vill :D Jajaa... Det var allt för mig ! Det här blev inget långt inlägg, för jag har ingen lust ^^ Menmeen, heeejdåå :D <3


                             Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Sv: Tack!! :) Tog en hel dag

2010-08-01 @ 21:37:33
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0