Snaart :D

Nu blir det snart köpta plättor med grädde och hallon ! :D Mums :D Men vet ni vad jag har gjort idag ? Jo ! Jag har såklart suttit vid datorn ;) Men sen så har jag varit ute och åkt på en mopedcykel ^^ Man kan åka som en moped men också cykla ! :D ^^ Det är JÄTTE kuul och åka på den ! Men jag ska inte åka något mer idag, får nog bli mer imorgon, jag kan ju t.o.m. ta kort på den fina mopedcykeln ^^ Så får ni se den :D Meen den bilden kommer i så fall upp när jag är hemma hos pappa ! För jag hade inte med min kamerasladd hit till mamma ;o Men det får nog bli allt för miig just nu ! Heejdåå :D <33

Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0