Kråkan Den Flaxar När Den Flyger

Heej ! Idaag så gick jag upp halv 9 tror ja ? ;O Jämt nyss så åt jag en väldigt konstig mat lunch xD Stekt mos ! xD Hahaa ! ^^ Deet smakade lite bättre än jag trodde ^.^ Jaag satt på golvet och åt för att det var så mycket rök ^^ Till maten, drack jag Loka :D <3 Skogsbär ;) (Y) Good Shit ;D Snaart ska jag avfärda mig hem till pappa ! ^^ Det är en massa kartonger i bilen ! -.- Jobbigt ! Men jag tänker (Ska va envis nu !) ha fötterna i kartongerna inte mitt uppe i ansiktet xD Hehee ! Det vaar allt för mig just nu ! Bloggar mer när jag kommer hem till pappa ! ^^ Det blir ju Dagens Ord också ;D Heej dåå :D

Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0