Hemma hos pappa :]

Heej ! Nu är jag hemma hos pappa ! :D Kom hem för inte så längesen, just nu sitter jag och lyssnar på Spotify musik :D Det är inte det enda jag gör ! SItter och kollar på när småsyskonen spelar ett tv-speel... Hehee :D Jaa ! Ska komma med Dagens Ord sen också, men inte än ;] Va inne och checkade Linneas blogg förut ! :D Kollar den varje dag ! Så nu vet du Linnea ! Jag är en av dina besökare ;D Vet nii en sak ? Jag har varit hos mamma väldigt mycket på sistone :D Men jag vill va där för att jag inte brukar va där så ofta ! Men när vi skulle äta lunch eller mat ?! Så ringde en kompis som bor i Nyskoga ^^ Jag ska visa er vårat samtal ^^

Jag- Heej det är Marie

Kompis (säger samma sak, fast sitt namn...)

Kompis - Kan vi göra nått idag ?

Jag- Neej ! Ska snart åka hem till pappa ^^

Kompis - Men då kan väll jag följa med dit ?

Jag -  Neej, då fåår du sitta på en kartong xD

Kompis - Haha, okeej... Men vi kanske kan göra nått nån annan dag då ?!

Jag - Jaa... heejdåå

Kompis - Heejdåå


hehee ! Jaa det var det samtalet det ! ^^ Vet ni varför hon skulle fått sitta på en kartong om hon skulle med ? Jo ! För att vi hade med oss massa kartonger, mamma skulle ge dom till sin jobbarkompis för hon ska flytta nån annastans ^^ Så det var därför... Innan vi åkte så var det 2 kartonger i framsätet, alltså där jag skulle sitta ^^ Och då tog jag ut den lilla lådan som var i den stora och klev i den stora, och när mamma kom sen så skrattade hon och sa att jag inte fick sitta där för då kunde jag inte ha bältet på miig ! xD Det skulle faktiskt ha varit ganska kuul xD Men då fick lillebror ha den stora lådan framför sig, då blev det extra trångt där bak, för att dom hade och sen stor låda vid siig ! xD Och då fick jag ha mina been i den lilla ! Hahaa ! Vilken fäärd :D Men nu var det allt för miig, just nuu ^^ Bara så ni vet, Ibörjan av detta inlägg så kom jag inte på vad jag skulle skriva om xD Fasten nu kom jag på mycket :D <33


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0