Hemma Från Skolan :D

Heeej ! Nu är jag hemma från skolan och det har varit jätte KUL ! :D Jag har jätte trevliga lärare/mentorer hur man nu ska kalla det ;) Jag trvis med min klass också ;) Men jag har inte varit med dom så länge, men jag tror det kommer bli jätte bra ! :D


 <-- Så här ser morgondagens Schema ut :D


Om ni kollar där det står 1 vid Engelska & Svenska så betyder det Sal 1 :)



Dagens Kläder

<-- Tunika Från Joelle ;)


 <-- JeansTights Från KappAhl :D <33


Såå ! Det var allt för mig just nu ! :D Heejdåå ;D Kommer bilder på Chirah också senare idaag :D <33



                                      Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Kul att du hade kul iaf.... "/ Jag hade väl ganska kul... FAST NÄÄÄÄ ;@

Jo lite!

2010-08-23 @ 16:20:17
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0