Halii Hallå ;D

Heej ! Idag så gick jag upp kl halv 11 :) Senare idag har jag fiskat ! :D Kuul ! :P När vi skulle och fiska så transpoterade vi oss på cyklar ^^... När vi skulle åka heem, och kom hem sen så fick vi good maat ! :D Grillat :] Mums Mums :D Efter jag ätit så gick jag ut och på jalan brevid oss såg jag en kompis som lekte med grannarnas hundar ^^ Så jag sprang in ! Hämtade skorna och sprang till henne ! Sen följde jag med henne upp till grannen och jämr när vi kom upp kom hennes mamma och då skulle vi heem ! xD Hahaa ! ;) Just nu sitter jag vid storasysters bärbara datoor ^^ Men vid kl 19.00 nån gång så gick jag ut för jag skulle hjälpa storebror nr 2 med att sätta på en fuul sak vi fick av glassbilen ! ^^ Och det är en lampa, sen så är det en röd knapp som man ska trycka på och då låter det från den lampan ! xD Och man kan ha olika ljud t.ex. Ambulans,Glassbilen,Glassbilen i cykelverision, Polisbil... Jag vet inte om jag stavade cykelverision rätt ? O.o Men jajaa, det var väll allt för miig, heejdåå :]

Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Vilken kompis? ;S

2010-08-05 @ 10:38:26
Postat av: Linnea

förresten du undrade ju om jag godkänner dina kommentarer men det gör jag inte, du har inte på så att du måste granska kommentarerna innan dom publiceras..

2010-08-05 @ 10:50:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0