En mätt Marie skriver ! :)

Heej ! Som ni kan läsa så står det ju som rubrik att jag är mätt ! Och det är sant :) För att jag jämt nyss ätit plättar och blodpudding ! :D Plättarna var inte goda, dom var degiga xD Men Blodpuddingen var good, som vanligt ! :D ni ska få en bild sen på mig med en plätta, plättan har då grädde på siig (Y) Mums ;] Men jag tog bara plättor för att jag ville smaka och för att jag ville ha grädde :D Det var längesedan jag åt grädde ! Och nu fick jag deet :D

Om ni vill veta vad jag gör nu så sitter jag och skriver med bästaste Linnea <33 :D På msn alltså :D Snart så ska jag gå in på Bilddagboken ^^ Kolla på massa blogger ;] Men nu var det allt för miig ! Heejdåå :D <33


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg och kommer alltid fåå ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0