Det faller droppar ! ;o

Heej ! Vet ni en sak ? Det faller droppar från himlen, och det kallas ju regn och det hoppas jag att alla vet ;D Hehee.... Jag bara satt här i soffan och sen kolla jag ut och sa - Det regnar ute ! Och lillasyster och storebror nr 3 kollade ut och sa  - Ja det gör det ! ^^  Hehee... Jupp, nu sitter jag då vid min storasysters dator inte stationära utan den bärbara ;P Kan inte sitta vid hennes stationära för där sitter min lillasyster ^^) Hon sitter och spelar Spore ! Hon hon gör faktiskt ganska fula varelser, men dom är ändå söta :D <333 Men nu har jag inte mer att skriva, eller jo ni kan få veta vad jag gör och när jag gick upp ^^ Jag gick upp kl 10.05 och just nu så göör jag inget förutom att sitta i soffan vid datorn, kollar lite på tv samtidigt också ;) Menmen då var det allt ! Heeejdååå :D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: ♡ Eppelskrutt & Nooti ♡

hej på dej du :)

har du lust att var med och tävla på våran blogg?

isåfall tkr vi du skall kolla http://nooteskrutt.blogg.se :)



ha de så bra

2010-08-03 @ 20:17:25
URL: http://nooteskrutt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0