19.51

Heej ! :) Idag så har jag suttit vid datorn, varit med kompis :] Jag och min kompis hoppade på studsmattan sen så spelade vi ett tv-spel :) Vääldigt kuul tv-speel :D Och ni vill väll såklart veta vad för speel ! Det ska jag säga er då :) Vi spelade Hugo på Wii :D Det är ett väldigt kul speel :D Vad har jag gjort mer dåå ?... Jag tror faktiskt inte att jag har gjort något mer idag ! xD Jajaa... Idag gick jag upp 7 för att jag sov i soffan och då kom mina småsyskon och skulle sätta sig vid datorn och tv:n så jag fick inte soova ! D: Då vaknade jag och kunde inte somna om ! Såå jobbigt ! -`.´- Jajaa... Men det var allt för miig, heejdåå gott folk och hoppas ni fåår en bra fortsättning på kvällen som är kvar innan det blir natt ! ^^


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Varför sov du i soffan?? :P

2010-08-06 @ 11:06:40
URL: http://nnnneas.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det var Linnea som slängde i en leksaksbil xD

2010-08-06 @ 18:21:40
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0